torstai 26. elokuuta 2010

Tietoa ja oppimista

Selvisihän se, mikä Tahomaani vaivaa. Minähän se syyllinen olen, kuten arvelinkin. Olen antanut kukkaparalle liian vähän vettä, varsinkin kun sijaintipaikkana on ollut eteläpuolen ikkuna, johon tänä kesänä tunnetusti on paistanut. Tuulikki Ranta ystävällisesti vastasi kyselyyni ja neuvoi kastelemaan vaikka joka päivä vielä näin elokuussa. Lisäksi olen istuttanut orkidean liian ylös, paljon juuria on jäänyt pois ruukusta. Tosin voin vakuuttaa, että kyllä niitä on ruukussakin :)

Elämässä näyttää olevan tyypillistä se, että asiat kasaantuvat. Minun piti aloittaa opiskelu maanantaina Mäntässä ja tietenkin ajankohta oli juuri silloin, kun viikonloppu oltiin Saariselällä moottoripyöräreissulla. Onneksi lähdimme ajamaan sieltä jo lauantaina kotiin, joten sunnuntai jäi huilipäiväksi. Maanantaina minä siis lähdin aikaisin aamulla ajelemaan ja aamupäivällä meille tuotiin kasvattimme Söde hoitoon isäntäväkensä reissun ajaksi. Mies joutui siis hoitamaan yksin omat ja hoidokin. Hoitolainen oli pärjännyt hienosti ja kuten kuvasta näkyy, aika rennosti. Olen vielä pari päivää lomalla ja hoitolainen lähti kotiinsa, joten koirillemme koitti rauha ja saavat ottaa rennosti kuten emäntänsäkin.

2 kommenttia:

  1. Musta on tunnetusti turvallisuuden tunnetta huokuva väri ja tuossa sen nyt näkee - sitä voi halutessaan aivan hukkua taustaansa. Onko koiran pään alla tyyny, vai mitä jotain muuta väriä siinä on :)

    VastaaPoista
  2. Kuvassa on mustan sohvan, mustan koiran ja mustien housunlahkeiden lisäksi näkyvissä pala huopaa, joka on sohvalla torkkupeittona. Ei sentään se ole musta :)

    VastaaPoista