keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Datanomi

Yksi tavoite saavutettu: hain tänään postista kirjatun kirjeen, joka sisälsi tutkintotodistukseni suoritetusta tieto- ja viestintätekniikan perustutkinnosta käytön tuen koulutusohjelmassa. Viime perjantaina todistuksen olisi saanut noutaa Mäntästä, mutta en viitsinyt lähteä ajamaan sinne saakka tämän takia. Minä olen nyt siis datanomi sen lisäksi, että olen ollut kirjastovirkailija jo iäisyyden. Opiskelu työn ohessa oli välillä rankkaa aikatauluissa pysymiseksi, mutta kun kerran aloitin, päätin myös loppuun asti hoitaa homman. Olen saanut uusia kavereita, joiden kanssa yhteydenpitoa toivottavasti jatketaan tavalla tai toisella edelleenkin. Olen oppinut uusia asioita - se kai opiskelun tärkein anti on? Onneksi sain myös työnantajalta mahdollisuuden suorittaa opiskeluun kuuluvan työharjoittelun ihan normaalilla palkallani ja luulen, että hyöty oli todellakin molemminpuolinen. Kiitos kuuluu siis myös Joensuun seutukirjaston henkilökunnalle.

4 kommenttia:

  1. Onnea! Sinä teit sen mitä miä en jaksanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulla oli kyllä vielä enemmän muita hommia opiskelun ja työn lisäksi, joten en ihmettele, että et jaksanut.

      Poista